DÄ°Åž DOLGUSU

Diyarbakır Diş Dolgusu

White Dental Clinic Diyarbakırda ağrısız bir şekilde diş dolgunuzu yaptırabilirsiniz !

Dolgu tedavisi herhangi bir nedenden dolayı çürümüÅŸ ve kırılmış veya çatlamış olan diÅŸlere uygulanabilir. ÇeÅŸitli nedenlerden dolayı deforme olmuÅŸ diÅŸler, dolgu tedavisi ile eski görünümünü kazanabilir. DiÅŸ dolgusu, diÅŸin neden tahribata uÄŸradığına baÄŸlı olarak ve diÅŸin nerede bulunduÄŸuna göre farklı tedaviler uygulanarak yapılır. DiÅŸ dolgusu çeÅŸitleri bakımından oldukça farklı yöntemler uygulanmaktadır.

Amalgam diÅŸ dolgusu nedir ?

Amalgam dolgu, diÅŸ dolgusu çeÅŸitleri arasında yer alır. Dolgu çeÅŸitleri arasında eski nesil hem ucuz hem de yüksek dayanıklı olarak bilinir. Yüzyılı aÅŸkın süredir diÅŸ tedavilerinde kullanılan bir yöntemdir. Dolgu içerisinde yaklaşık olarak yüzde elli civarında civa vardır. Bunun dışında içerisinde gümüÅŸ, bakır ve çinko gibi elementlerde mevcuttur. Amalgam dolgular yiyeceklere karşı dayanıklıdır ve kullanıma baÄŸlı olmak ÅŸartı ile ömürleri en az 5 yıldır.

Kompozit diÅŸ dolgusu nedir ?

diyarbakır-diş-dolgu

Kompozit dolgu, özellikle diÅŸin görünen ve ön diÅŸ kısımlarına uygulanan bir dolgu çeÅŸididir. Ä°ki çeÅŸidi bulunur. Duruma göre iki durumdan birisi ile hastanın diÅŸi tedavi edilir. DiÅŸ rengine uyum saÄŸlayan kompozit dolgu, diÅŸin daha dayanıklı olmasını saÄŸlar. Uygulaması tek seferde deÄŸil de birkaç seferde tamamlanabilmektedir. Amalgam dolgu çeÅŸidine göre daha pahalı bir uygulamadır.

Kompozit dolgu hangi durumlarda yapılır ?

diyarbakır-diş-dolgu-fiyatları

Kompozit dolgunun ömrü ne kadardır ?

Kompozit dolgu pahalı bir uygulamamı mıdır ?

Dolgu yapıldıktan sonra yemek yiyebilir miyim ?

Diş dolgusu ağrılı bir işlem midir ?

diyarbakır-estetik-dolgu

Diyarbakır'da özel diÅŸ kliniÄŸi diÅŸ dolgusu iÅŸlemi ve detaylı bilgi almak için White Dental Clinic ile iletiÅŸime geçebilirsiniz.